2012. március 18.

Milánó - Sanremo 2012 - nyilatkozatok a verseny után

Ezt mondták a verseny után a fő(bb)szereplők: 

Simon Gerrans (Green-Edge)
"Még mindig nem fogtam fel, mit csináltunk mi ma itt. Hihetetlenül csodálatos érzés megnyerni ezt a monumentális versenyt. A csapat ma tökéletesen ment, egészen pontosan a megfelelő módon játszottuk ki kártyáinkat." 

Fabian Cancellara (Radio Shack-Nissan):
"Alapvetően úgy zajlott le a verseny, ahogy azt elképzeltük magunknak. Második lenni a Sanremón, természetesen nagy presztízsteljesítmény, de nem ez volt az a születésnapi ajándék, amire vágytam. Győzni jöttem ide."  

Vincenzo Nibali (Liquigas-Cannondale):
 "Elégedettséget és csalódottságot is érzek egyszerre. Megtettem, amit tudtam, jó időben jó helyen voltam, de reménytelen dolog volt, hogy nyerhetek-e két olyan versenyzővel szemben, mint Cancellara vagy Gerrans. Sajnálatos módon, ahogy tudjátok, nem vagyok igazán jó sprinter.   A támadás a Poggión már reggel eldöntött dolog volt, A lejtmenetben a szél ellenünk játszott, ugyanakkor "lokomotív"-Cancellara nagyon kemény tempót diktált, kivédve vele a támadás lehetőségét " 


Tom Boonen (OPQS):
"Nagyon jól bírták a lábaim, talán ilyen jó formában még soha nem voltam a Milánó-Sanremo. Végig kontrolláltuk a dolgokat, és a csapat tényleg jó munkát végzett értem. Végig minden fontos pillanatában a versenynek a 10-15. hely környékén tartottak engem.[...] A Poggión lefelé a 7-8. hely környékén voltam, amikor nekikezdtünk a lejtmenetnek. Nagyon jók voltunk, a csapat velem volt, jó pozícióban voltunk, hogy a győzelemért harcolhassunk. Aztán az első részén a lejtőnek egy bringás bukott, és meg épp mögötte voltam,  le kellett fékeznem, vesztettem vele 100 métert. Emiatt aztán már lehetetlen volt visszatérni a versenybe." 

Philippe Gilbert (BMC)
"Nagyon jól érzetem ma magam, jó formában voltam. A csapat nagyon jól dolgozott. Én is jó voltam. És magabiztos is. Lassan mentünk fel a Cipressára, de bizakodva vártam a Poggiót. [...]Az FDJ-s Dominique Rollin már talán a legszélén ment az útnak, és egy csomó rizikót bevállalt ezzel. Egy csomó bringást belevitt a bukásba ezzel körülöttem. Féltem, mivel autók álltak jobbra tőlem. Hátraestem és hátulról belém jöttek a többiek. Csak néhány horzsolásom van, majd holnap meglátjuk, milyen komolyak. Rollin az én végzetem, ha bukásról van szó."
(Forrás: cyclingnews.com/radsport-news.com/velonation.com) 

Kapcsolódó: 
Végeredmény

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | cheap international voip calls